Barcelonalla ei sittenkään varaa hyökkääjähankintaansa – Twitterissä rehellinen lausunto kulissien takaa

© Kuva: Getty Images

Kirjoitimme tiistaiaamuna, että hollantilaishyökkääjä Memphis Depayn siirron Barcelonaan odotetaan virallistuvan tämän viikon aikana. Huhun lähteenä oli hollantilaislehti De Telegraaf.

Depay on mediatietojen kuulunut Ronald Koemanin suosikkipelaajiin, sillä tunteehan kaksikko erittäin hyvin toisensa Hollannin A-maajoukkueesta. Mitä ilmeisimmin siirto ei kuitenkaan toteudu, sillä Barcelonan koronakriisin koettelemassa kassassa ei ole varoja Depayn hankintaan. Asian paljasti tiistai-iltana Twitterissä jokseenkin arvovaltaisin mahdollinen taho, Depayn seuran Olympique Lyonin pitkäaikainen puheenjohtaja Jean-Michel Aulas.

– Barcelonan puheenjohtaja (Josep Maria Bartomeu) ilmoitti minulle sunnuntaina, että Barca kärsii rajusti Covid-kriisistä eikä heidän ole mahdollista tehdä tarjousta, Aulas paljasti rehellisesti.

Bartomeu totesi äskettäin, että Barcelona menettää noin 30 prosenttia tälle vuodelle budjetoimistaan tuloista koronapandemian vuoksi. Se tarkoittaa lähelle 300 miljoonan euron tappioita.

Memphis Depay aloitti Ligue 1:n tiistain ottelun Montpellier-Lyon vaihtopenkillä. Hän tuli kuitenkin toisella jaksolla kentälle ja teki rankkarista Lyonille 1-2 -kavennuksen. Ottelu myös päättyi samoihin numeroihin.

Lähde: AS

CFR CLUJ vs KUPS – 100.00 JÄTTIKERROIN

1. Avaa pelitili Betssonille.
2. Talleta 10-100€ – saat talletuksesi tuplana.
3. Lyö vähintään 1€ veto KuPSin voitosta.

Saat 100.00 jättikertoimen!