Atlético Madridin toimitusjohtaja Miguel Ángel Gil Marín on ilmaissut tyytymättömyytensä Julián Álvarezin viimeaikaisiin kommentteihin.

Álvarez vihjasi vastikään halustaan siirtyä pois seurasta.

– Álvarezilla on unelma, mutta Atléticollakin on. Hän puhui meille, mutta hän myös tietää kantamme. Emme halua myydä häntä. Barcelona valehtelee, Gil kommentoi.

Artikkeli jatkuu postauksen jälkeen. Jos postaus ei näy, voit katsoa sen tästä.

Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
🚨❗️ Atlético Madrid CEO Miguel Angel Gil: “Julian has a dream, and we at Atlético also have dreams. It is true that he spoke to us, but it is equally true that he knows our position well, because we have been very clear: Atlético does NOT want to sell”.

“Barcelona is lying”.

Atlético syyttää Barcelonaa Álvarezin kommenttien taustalla vaikuttamisesta. Seura aikoo Gilin mukaan puolustaa etujaan oikeudellisin toimin.

– Vastuumme on puolustaa Atléticon etuja, ja siksi aiomme tehdä valituksen Fifalle Barcelonaa vastaan siitä, että se on neuvotellut pelaajan kanssa, jolla on voimassa oleva sopimus suojatun ajanjakson aikana.

Artikkeli jatkuu postauksen jälkeen. Jos postaus ei näy, voit katsoa sen tästä.

Fabrizio Romano

@FabrizioRomano
🚨 Atlético Madrid CEO Miguel Angel Gil: “Our responsibility is to defend the interests of Atlético and that is why we are going to file a complaint with FIFA against Barcelona for negotiating with a player under an active contract during the protected period”.

Álvarez on tehnyt Atlético-urallaan 49 maalia 106 ottelussa kaikissa kilpailuissa, mukaan lukien 10 maalia Mestarien liigassa viime kaudella. Pelaaja on tällä hetkellä Argentiinan maajoukkueen mukana MM-kisoissa.

LUE MYÖS: