Napolin seurapomo kritisoi Barcelona-ottelun järjestelyjä: ”En ymmärrä”
Kuva: Getty Images
Napolin omistaja ja puheenjohtaja Aurelio De Laurentiis ei ymmärrä, miksi hänen joukkueensa ja Barcelonan välinen Mestarien liigan ottelu pelataan koronaviruksen riivaamassa Kataloniassa.
Barcelona haki neljännesvälierien ensimmäisestä osassa 1-1-tasapelin Napolista. Toinen osa pelataan 8. elokuuta Camp Noulla.
Mestarien liiga pelataan puolivälieristä alkaen yksiosaisina otteluina Portugalissa, mutta jäljellä olevat neljännesvälieräkamppailut järjestetään alkuperäisillä stadioneillaan.
Vielä muutama viikko sitten tartunta- ja kuolonuhrimäärät olivat Espanjassa jyrkässä laskussa, mutta edellisen viikon aikana tartunnat ovat nousseet huomattavasti. Etenkin Kataloniassa tilanne on huolestuttava.
Euroopan jalkapalloliitto UEFA harkitsi tiettävästi Barcelonan ja Napolin välisen pelin siirtämistä muualle, mutta se kuunteli lopulta Katalonian terveysministeriötä, joka ei nähnyt ongelmaa ottelun pelaamisessa. De Laurentiisin mukaan UEFA teki väärän päätöksen.
– En ymmärrä, miksi meidän on mentävä kaupunkiin, jossa on tällä hetkellä suuria ongelmia, kommentoi De Laurentiis Marcan mukaan.
– Espanjasta kuulee paljon pelottavia juttuja, eikä UEFA:a tunnu kiinnostavan. Miksi siihen menee niin kauan päättää, pelaammeko me Portugalissa vai Saksassa vai Sveitsissä?
– Tuntuu kuin olisimme taas koulussa. Kukaan UEFA:ssa ei tiedä, miten asioita hoidetaan.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Kotiinpaluu: Real Madrid repäisi Serie A:n supertähden takaisin
- Näin Michael Olisen leirissä reagoitiin Real Madridin kiinnostukseen
- Näin Espanjan MM-tähti kommentoi Barcelona-huhuja
- La Liga -tähti pelasti MM-joukkueensa tuholta – vähäinen peliaika ihmetyttää
- José Mourinho: El Clásicot eivät kiinnosta ihmisiä yhtä paljon kuin aiemmin
- Toimittaja: Siirto paketissa – Espanjan MM-kisapelaaja Atléticoon
- Athletic: Real Madrid valmis kuuntelemaan tarjouksia pelaajastaan
- Toimittaja: Atlético haluaa Ranskan MM-pelaajan
- Real Madridin pelaaja palaamassa kasvattajaseuraansa
- Jude Bellingham kertoi suoran mielipiteensä Real Madridin uusista hankinnoista
- Jude Bellingham kertoi suoran mielipiteensä Real Madridin uusista hankinnoista
- Atlético Madridin mitta täyttyi – toimitusjohtaja latasi suorat sanat Barcelonasta
- Athletic: Real Madrid valmis kuuntelemaan tarjouksia pelaajastaan
- La Liga -tähti pelasti MM-joukkueensa tuholta – vähäinen peliaika ihmetyttää
- José Mourinho: El Clásicot eivät kiinnosta ihmisiä yhtä paljon kuin aiemmin
- Toimittaja: Atlético haluaa Ranskan MM-pelaajan
- Toimittaja: Siirto paketissa – Espanjan MM-kisapelaaja Atléticoon
- Näkökulma: Jos Real Madridin supertähtien MM-vire jatkuu, seura juhlii ensi kautena
- Näin Espanjan MM-tähti kommentoi Barcelona-huhuja
- Real Madrid ei ole poissulkenut Nico Pazin myyntiä – asetti pelaajalle hintalapun